nu är det jul igen...

Första lediga dagen på sjukt länge, men SOVMORGON. åååh vad jag hade sett fram emot det, men icke! vaknar lite över 9 och ska bara gå en snabbis på toa, för att sen somna gott igen. Men på vägen till toan råkar jag kolla ut genom fönstret, och upptäcker till min stora förvåning att de e vitt ute, DEN FÖRSTA SNÖN! :D det måste ha snöat flera decimeter inatt/idag.
Så jag blev på så juligt humör att det har lyssnats på jul låtar hela dagen, bakats pepparkakor, druckit glögg och gjort snölykta idag. och tomteluvan har varit på hela dagen såklart.

Men det är värre att köra bil, olyckor har gjort tt vägar stängts av och det har varit KAOS!!! köer över hela staden. skönt att man har sluppit det.

Imorgon blir det utgång (som vanligt antar jag), men det ska bli kul! kära Ylva, Frida och födelsedagsbarnet Maddi kommer hem till ön för att parta oxå :D

nu: städa sen sova!!





/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0