Oskar Linnros och bilkrock!

Fredagen var sjuuukt bra! kvällen började tidigt. Förfest hos Sandra innan vi åkte ner till Joda för att ta en drink, sedan vidare till wisby strand för att se Oskar Linnros. Han var grym. Träffade många roliga människor där, men vi bestämde oss för att dra vidare. men innan så träffade vi på självaste Oskar. Tog foto och pratade lite med honom, och sedan var kvällen räddad. Drog vidare och hamnade på munkkällaren, där vi träffade en känd vm domare i hockey. kvällen flöt på och den innehöll massor med alkohol. PERFEKT!

Lördagen slöt både jag och Sandra jobba klockan 9, så hämtade henne efter jobbet, sen skulle vi hem till mej och börja festa. Bara det att jag krockade påvägen hem. Allt var mitt fel och jag kommer få betala där efter...Ingen blev skadad men vi alla var väldigt chockade. Efter prat med polis och så, bytte vi nummer och bestämde att vi skulle prata mer dagen efter. Så vi fortsatte hem och började festa. Kvällen för min del slöt ganska tidigt (antagligen pga krocken), jag fick åka hem och sova.

i morse ville jag inte vakna, dels pga att jag mådde sjukt dåligt och dels för att det skulle pratas om bilen och så

äntligen är den här dagen över och vi får se hur det går med bilar och betalningar i morgon.

ny vecka och nya tag!!
       

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0