Fortfarande bakis?

Fredags skulle vi ju bara sitta hemma och mysa framför idol och spel TP!! och det gjorde vi...en stund iallafall.
Sen drack vi vin och det blev utgång iallafall! Lördagen ville jag inte vakna, men var ju tvungen. Födelsedags fika
hos Hanna stod på schemat, och sedan direkt hem till Sandrie för o börja festa. o festen fortsatte, o slöt med att vi
tappade vår "girlpower" någonstans, för den var borta...jaja!!!
o igår la jag mej halv 10 (!?!!??!!)  brukar aldrig sova så tidigt, men var död. O imorse när jag skulle till jobbet var
dödheten inte borta, och jag känner mej fortfarande bakis! jag är kass!!
o fick veta att jag får förlängt januari ut på jobbet oxå! GRYMT!!! kommer ju hem från Sydafrika 15/1 så sjuuukt
skönt att ha ett jobb att komma hem till!         lycklig.






känns som att denna bilden e tagen hyfsat sent på kvällen, inte helt ok! men vi bjuder på den!

/Sofa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0