första inlägget

jaha då har vi skaffat blogg då, äntligen kanske? (!!!!!) man ska ju tydigen ha det nu för tiden. aja.

vi ( sandra och sofia) = ( esoches) alltså vi börjar på s alltså es så som man utalar det ;) detta är våran helt egna nya blogg.

sandra: hur börjar man nu då, första riktiga inlägget. jag heter sandra,  min kompanjon heter sofia aka fia. vi har tänkt att denna blogg ska vara lite som en dagbok för oss. vi lär ju lägga in lite bilder och sådant också. just nu sitter vi och dricker lite bärs o vin, det blir utgåg ikväll. vet ej hur vi kom in på att skaffa  blogg just nu men kändes som rätt tillfälle på något underligt sätt. hamnplan 5 ikväll troligen, är ju ggn helg nu så hoppas på folk ute (fast dem kanske vilar tills imorgon :o) det blir nog bra, jag o fia kan nog roa varandra i värsta fall eller blogga ;) haha sha sha bloggen!

sofia: ja som sagt, ÄNTLIGEN har vi skaffat blogg. Kändes som att vi kommit till den punkten i livet där man skaffar blogg, och varför inte göra en blogg tillsamans då! ( det händer inte så mycket i våra liv just nu, så lika bra att dela på en ;) ). Eftersom att Sandra och jag gör mycket tillsammans (om inte typ allt?!)  så passar det ju sjukt bra att just vi gör en tillsammans (sandra e ju trots allt min andra hälft).
Som sagt GGN helg, och gotland fylls a massa nördiga motorcykel dårar! Men det är roligt med nya ansikten på ön. Imorgon är den stora ggn festen och vi har lite delade meninger om hur vida vi ska gå på festen eller inte. jag vill/ tänker gåå¨!! och tänker oxå få med mej kära Sandra på det i morgon! lite övertalning krävs...men det ska lyckas...vill ju inte gå utan henne såklart!!
nu ska vi fortsätta dricka på vårat vin o tagga utgång! kära Ylva komme hem ikväll så blir ett välkomnande som heter duga! har ju saknat henne såklart! skriver mer en annan dag.


vi tackar för oss och höjer glasen och skålar för våran nya blogg

SKÅL!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0